The Role of Grammar in Communicative Language Teaching

http://e-flt.nus.edu.sg/
Electronic Journal of Foreign Language Teaching
2012, Vol. 9, No. 1, pp. 61–75
© Centre for Language Studies
National University of Singapore
The Role of Grammar in Communicative Language Teaching:
An Exploration of Second Language Teachers’ Perceptions and Classroom
Practices
                    Cathy
Chiu Yin Wong (cwong@monmouth.edu)
Monmouth University, USA

             Mirta Barrea-Marlys (mbarrea@monmouth.edu)
Monmouth University, USA

ادامه نوشته

سوالات مربوط به رویکرد ارتباطی

1- رویکرد ارتباطی چیست؟

2- مفاهیم کلی این رویکرد کدامند؟

3- هدف معلم از بکارگیری این رویکرد چیست؟

4- نقش معلم ودانش آموز را دراین رویکرد مشخص کنید؟

5- انتظارات آموزشی مربوط به این رویکرد چیست؟

6- چه فعالیت های علمی برای رسیدن به هدف این رویکرد در کلاس درسی میتواندانجام گیرد؟در صورت لزوم جهت فعالیت علمی چه ابزارهای کمک آموزشی مورد نیاز است؟

7- انش آموزان برای یادگیری بهتر چه فعالیتهای را در خارج از مدرسه باید انجام دهند؟

8- کدام حیطه ومهارتهای زبانی در این رویکرد دارای تاکیدبیشتری هستند؟

9- احساس فراگیران در این رویکرد چگونه است؟

10- چگونه می توان استفاده ازاین رویکردرادر کلاس های درسی مان عملی کنیم؟


مسابقات برخط ترجمه

.
ادامه نوشته

جشنواره طرح درس نویسی وجشنواره تجارب موفق تدریس

موضوع:ارسال فعالیت های تخصصی زبان راهنمایی

برنامه عملیاتی سالیانه پایگاه کشوری کیفیت بخشی درس زبان انگلیسی دوره راهنمایی 

سال تحصیلی ۹۲-۹۱ شیوه نامه جشنواره تجارب موفق تدریس وجشنواره طرح درس نویسی

بر اساس رویکرد ارتباطی CLTجهت اطلاع دبیران زبان انگلیسی اعلام می گردد:


ادامه نوشته